DRM-Hjälpen

Föreningen planerar ett flertal aktiviteter varje år, och då behöver vi din hjälp för att vi skall orka ro detta i hamn. Varje insats är värdefull, du kan bidra med din hjälp på olika sätt. Nedan listar vi några exempel – har du en egen idé är det bara att du hör av dig! 🙂

Baka till caféet

Hembakt fika uppskattas av alla och kan ofta förberedas en tid innan själva aktiviteten, vilket gör att du själv bestämmer när du har tid att hjälpa till. Som tack för din insats bjuds du på fika (kaffebröd & dryck) under det tillfälle du bakat till.

laga en maträtt till någon aktivitet

Även denna hjälp kan du i viss mån styra tiden till när du har tid då du kan laga maten hemifrån eller i vårt lilla pentry på plats. Planering av lämplig maträtt gör du tillsammans med den som ansvarar för aktiviteten.
Mot inlämning av kvitto utbetalas kostnader för ingredienser och som tack för din insats bjuds du på mat och fika (dagens rätt samt kaffebröd & dryck) vid det tillfälle du lagat mat till.

cafépersonal / funktionär

Du som kan hjälpa till på våra arbetsdagar, aktiviteter eller tävlingar är oerhört uppskattad! Utöver att du bjuds på mat och fika under den dag du arbetar så bjuds du på reducerad avgift på de aktiviteter som föreningen driver i egen regi (dvs inte träningar med inhyrd tränare).

Stort tack för din insats!
Varmaste hälsningar från styrelsen!